Jobbet är gjort!

Idag har jag jobbat hos Gubbarna på Markslöjd med Evelina,Carro, Josefine, Emma,Emma. Ont i ryggen och händerna. men när man tänker på pengarna går humöret upp igen!:D Imon ska jag jobba och kanske på onsdag. Hem resan blir bara så jobbigt eftersom att det är 5,7 mil till jobbet och pappa ska till avenyn med jobbet direkt efter när vi har slutat. så vi får se!

Ikväll ska jag bara ta det lungt, njuta av livet och känna lukten av pengar. Imon får jag barnbidraget också då blir det att dra till stan någon dag och köpa något nytt till gabderoben och lite festande nu när Halloween är igång!!:D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2009-10-26 @ 17:43:45

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback