klippning imön.

Halva lovet har redan gått! och vad har man gjort? jobbat... Jag har bara sått i ett lamplager i 24 timmar sen måndag-onsdag. men det blir en go lön nästa månad och ska köpa julklappar, wii!:D

idag är jag syrrorna och syrrans kompis ensamma hemma, vi har lagat lite tacos och myst. Men nu sitter alla i sina egna rum. inte direkt någon myskväll för våran del! Jag Har inte direkt orken att dra iväg någon stans idag, men samtidigt orkar jag inte att sitta hemma och somna tidigt helller..

Till helgen blir det fest och skojj! =)


IMON SKA JAG KLIPPA MIG, OCH SOM VANLIGT VET JAG ALDRIG HUR JAG SKA KLIPPA MIG? TIPS??..

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2009-10-28 @ 17:36:25

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback