Ny jacka.

Igår kom min beställning ifrån H&M och jag har äntligen fått min jacka. Men nu när jag tänker efter så ser jag konstig ut i den. det är nog inte riktigt min stil. Dock är dessa jackor sjukt snygga, men alla ha såna nu så det känns lite si sådär roligt att ha en lika dan som alla andra. Men känns så onödigt att lägga pengar på en jacka som inte passar på mig. storleken ådet var inget fel på så sätt. det var bara att jag ser så löjlig ut i den.


Jag har hittat ett par leggings på TARA som jag funderar på att köpa ist, eller solkort. Hm?



Idag slutade jag 11 som jag har gjort de andra dagarna denna veckan, och imon slutar jag halv 10. Känns lite onödigt att gå, men jag måste... Hudvård!
Nu har jag duschat och käkat lite och funderar på om jag ska plugga lite så att jag kan åka iväg med ett gott samvete till Johan:) Jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på, blir nog mysa framför TV och kolla på Johan Falk!

Vill ha helg, vill ha lov, vill ha jul, Vill ha nyår, vill ha födelsedag! GE MIG!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2009-10-14 @ 12:44:43

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback