söndag.

Nu är det söndag igen, Gud vad tiden går fort nu för tiden? Man hittar inte göra någonting känns det som? Dock får man ändå en hel del gjort. men men! Denna veckan asså, inte den bästa jag har haft kanske? Jag vet inte riktigt varför. Dock har det vart en riktigt go skolvecka. slutat runt 11 varje dag utom fredag.  Det har blivit en hel del träning och det blir det idag igen. så jäkla gött!:D

Veckans planer har jag inte riktigt planerat, dock blir det nog en hel del plugg.. Har prov imon, engelska test på onsdag och hudvårdsprov på torsdag. hur ska jag hinna med allt? Ska träna också? Undra om ja ska träffa Johan med? Vi får väll se.. :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2009-10-18 @ 10:49:14

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback