tänk om man ändå hade en sådan tur..

"Livet suger, sen dör man.
Ha! tänk om man hade en sådan tur ändå."





Nu är det kallt, frost och is på marken. En tydlig vinter morgon. Försvann hösten nu eller? Det var riktigt kallt imorse och det har vart ruggit kallt hela dagen.
Vi fick sluta tidigare idag så jag gick till världens bästa farmor och farfar och åt lunch sen fick jag lite produkter till ansiktet : Ansiktsvatten, lermask,rengörning och hårinpackning. hon är för snäll! :)
Nu är jag hemma och ska plugga på engelskan tills imon sen göra lite samhäll, dock är jag inte klar med frågorna än. kopierade Nannas men hon hade inte gjort alla. eller det var ifs Juanitas svar vi kopierade" förlåt, vet inte hur man stavar till ditt namn:("  Så måste göra dom innan vecka är slut som att provet/läxförhöret är på måndag.

Jag har funderat lite på att köpa ett solkort, jag är fruktansvärt blek så måste fixa till lite. men det är ifs inte så bra att sola solarium. så vad ska man göra? Vara en blekfis eller skada huden?:(
Jag har även funderat lite på att ta hål i naveln, frågan är ju ens om det skulle vara fint på min magen. jag får funderar lite till på det!:D

Vill tillbaka till grekland<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2009-10-13 @ 13:31:07

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback