Torsdag

Det är sjukt vad denna veckan har gått fort. Men det kan ifs beror på att jag har slutat 11 hela veckan, och vad gör man imon? jo slutar 16.00 - KUL! men det är ändå en rätt slapp dag. Engelska i 1h och 1 min sen stylist då jag ska sminka emelie. Men jag har inte hittat någon bra bilf en så får ta och leta upp en innan lektionen.

Men jag har haft en härligt torsdag idag. Jag har ändå hunnit göra en hel del känns det som. Jag sov hos johan till idag, vart på en lektion i skolan och slutade efter den, handlat lite mat med mamma inför helgen, gött med lax imon<3 Senare på efter middagen städade jag och min lillasyster madde hela nedervåningen, det glänser nu! Därefter blev det att sjunga till några michael jackson låtar. det var ett tag sen jag lyssnade på honom och nu kör vi igår igen, han är för bra!! Den bästa är human nature - helt klart!

Lillasyster:)<3

Jag kom in för 45 min sen, sprang några varm runt mossen. det är ju sjukt vad kallt och mörkt det är ute. och jag var självklart klantig som vanligt när jag tränar, först snubblar jag på en rot och sen höll jag på att springa in i ett träd. det där kunde ha slutat illa sandra! Nästa gång blir det att ta med ficklampa eller springa när det är lite mer ljus ute!
Nu har jag duschat och ska snart upp och kolla på tv med My family och dricka lite tee och äta en smarrig macka!:)
ha det bra bitches, puss

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2009-10-15 @ 19:52:43

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback