Crazier..


I'm lost in your eyes
You make me Crazier




Äntligen fredag! Först trodde jag att det skulle vara skönt att ha sovmorgon till 13.20, men nu inser jag att det är riktigt tråkig att bara sitta och vänta tills jag börjar. Idag har vi bara två Stylist lektioner. Blir riktigt roligt nu när vi har börjat med lite mer i sminkningen, bas,ögonbryn,ögonfranssar,ögonskugga,rouge,läppar! :D

Det är Håka Hellström idag, jag vet inte riktigt om jag ska åka. jag slutar ju 4 och det kommer reda vara mycket folk vid 3 när dom öppnar. så funderar på att skita i det, jag lyssnar inte så mycket på honom nu ändå. Men hade vart roligt att se honom en gång till. Det hade vart ett roligt slut på sommaren som är slut nu.

Imon blir det att gå upp tidigt, ska jobba hos pappa. Men blir nog bara en kort dag, till två eller något. Rätt skönt med lite pengar!:D Det tråkiga är att Carro inte ska jobba, hon har ont i handlederna så hon ska till Värmland istället nu i helgen.

Kan du inte komma hem ifrån andra sidan av världen!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2009-09-18 @ 11:41:47

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback