Dermanord

Dagens första lektion var hudvård, då en tjej ifrån ett företag som heter Dermanord kom på besök till våran lektion och berättade om deras produkter. Det är ett miljövänligt företag som endast har vegetabiliska oljor och oftast ekologiskt odlade - inga Mineraloljor eller syntetiska oljor. Vilket är superduper bra!
Jag har tänkt på deras produkter hela dagen och vill gärna ha en hel del!:)
Vi fick en lite present av hon som kom till oss idag, det innhöll Dermanord läppglas och bodylotion.






























Jag har pratat med mamma, och vi ska besatälla hem några varor. Ska bli roligt att testa Papaya Pelingen, ansiktsrengörning, ansiktkrämer,ögonkrämer. 
Man kan ju ha en period då man tappar väldigt mycket hår, det har iallfall jag gjort så ska beställa hem den produkten som gör att håret växer lite snabbare!! :D     

   Rengörning  
Ansikts och hudpeling
 Ansiktskrämer

finns ännu mera produkter, men skulle bli en hel del med bilder då!. men ta en titt på sidan. www.Dermanord.se

Efter hudvårdlektionen stack jag till kungsmässan med Malin,Sandra och Nanna. Vi satt på fiket undegär 2 timmar och bara pratade om allt möjligt, behöver inte gå in på ditaljer;)
Efter det mötte vi Sofia som kom till skolan trotts allt att hon inte mådde så bra i morse. Men efter 4 timmars håltimma var det dags för stylist lektionerna. Åh, dom bästa lekitionerna på hela veckan! :D
Malin sminkade mig och jag sminkade malin. Dagens make up blev, neutralisering,foundtation, måla ögonbrynen,globen"över ögonlocken", läppar, kinder och fixa ögonfransarna. väldigt roligt! och nästa vecka ska vi få göra halloween smink! hur roligt kommer inte det bli? Då blir det förhoppningsvis lite bilder så att ni kan få se lite resultat som vi har gjort;)

Efterskolan hämtade mamma mig så lagade vi mat innan det blev dags för MRL-Step med mamma och Mia. Riktigt rolig träning måste jag erkänna.
Men nu ska jag duscha och sen käka lite. Go sovmorgon jag har imon. börjar han två och slutar 4.<3

XoXo / Sandra




Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2009-09-17 @ 20:14:05

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback