Hjälp mig! - Någon?


I don't wanna dream about, all the things that never were.
And maybe I can live without, when I'm out from under.
I don't wanna feel the pain, what good would it do me now?
I'll get it all figured out, when I'm out from under.



Finns så mycket som finns här inom mig som vill komma ut, ilskan,glädjen,hatet,sorgen, hoppet! Men vet inte vilket som ska komma ut först, vart jag ska börja? Finns så mycket jag vill säga. Så mycket jag borde ha sagt. Men vet inte hur det ska gå till. Jag har försök tänka mig hur det kommer gå hur det kommer sluta, vill inte chansa...
Men jag måste ta tag i detta, innan det blir försent eller värre.

Jag försöker ändå ändra på situationen på något sett så du ändå ska förstå på något sett att jag finns här, jag väntar här. Men jag har inte existerat i din värld.

Kom hem ifrån andra sidan av världen, vi möts på halva vägen..


Nu kände jag att det inte alls blev den possitiva inlägget jag hade tänkt att skriva. Jag kom nyss hem ifrån Bio:n, riktigt bra var filmen. Vill se 3an nu! längtar till 3an och jag längtar till new moon!
Snart kommer alexandra, så ska börja plocka undan alla sminkgrejer som ligger överallt så inget går sönder:)
Ha det bra bitches 

Balen 2009
Balen 2009

XoXo Sandra Johansson 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2009-09-19 @ 21:57:55

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback