Måndag


Hej måndag!

Nu har nästan hela måndagen gått, skoldagen var nog den segaste på länge.. Bara tråkiga lektioner och en seg håltimma, inte så att man kan dra till kungsmässan varje dag. pengarna kommer försvinna otroligt snabbt då. Men har hänt att man har handlat och fikat på rasterna, ett antal gånger nu. och vi har nästa gått en måndag? Hur ska detta sluta;)?

Som ni kanske har här märkt så har min blogg förändrats lite, men den är inte klar än.
-Tack för hjälpen!

Som att man inte har vart den glaste idag så är humöret äntligen på topp när man har kommit hem och käkat lite yorghurt och ska snart åka till födelsedags barnet.

Vi har fått en läxa i stylisten att sminka minst 4 personer, har redan gjort det. men hade inte vart fel att få göra på lite fler;) Måste erkänna att jag har missbrukat läxan lite, man ska sminka andra, inte sig själv med det;) men vad ska man göra? Man kan inte stå emot make-up store, eftersom att det är så jävla grymt!

 

Men hörreni, nu ska jag dra till tåget, ska till Johan<3 Men jag kanske kommer in sen igen och berättat hur kvällen var. men inte säkert!
Ha det bra!

XoXo<3

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks () 2009-09-14 @ 17:20:08

Kommentarer

Postat av: ballen nr1 :)

fan vad söt bild sandra!

jasså du skaffat blogg roligt hihi :)

ses snart löve yaaa biatch (v.

2009-09-18 @ 00:32:41


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback