Tisdag

Gårdagen hos Johan var väldigt mysig, vi firade han och hans pappa Jörn som också fyllde år. 
Jag åkte direkt ifrån Johan till skolan i morse, riktigt jobbigt att gå upp 10 över 6 om man inte har sovit så bra, eller det spelar ingen roll, det är alltid jobbigt att gå upp så tidigt!
Jag tog sällskap med Frida och Sofia, alltid lika trevligt.

Sommaren 2009, Båstad
Nu sitter jag här på håltimman och väntar på att få mat, det var för lång kö så vi bestämmde oss för att nörde oss lite- aldrig fel!
blir även att plugga lite matte på studeitiden idag, inte det roligaste kanske men jag behöver träna upp mina kunskaper. vill gärna ha Matte B sen, hur nu det ska gå? Många säger att det är lättare att få jobb om man har gått i den kursen. så vad gör man inte för framtiden :)? - nörd!

Idag blir det att skriva rent svenska uppgifterna och föröska hinna göra klart dom. Mamma ska köpa ett halv årskort på gymmet i Lindome, det ska bli gött at börja träna. hoppas bara att jag är tillräckligt frisk för att göra det. lite små förkyld men det kan nog inte vara så farligt. Får vi hoppas på i alla fall.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2009-09-15 @ 11:19:23

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback