<3

Nämen tjenixen!
Onsdagar kan vara för underbara ibland asså, börjar 8.20- 11.00 Dock är det ovärt att gå till skolan för att gå på dom två lektionerna, men vi kämpar på ändå.
Hörde att Malin ligger på sjukhus, hoppas att det inte är allt för allvarligt och att du bli bra snart<3.

För några dagar sen så var det 2 st 9åriga killar som hotade en tjej som lekte vid sandlådan, jag förstår inte vad som händet? hota en lite flicka till döden om dom inte får hennes pockemonkort. seriöst? det är några papperslappar som man kan göra själva?
Jag kan inte se den bilden framför mig att 9åringar viftar med knivar, det är som om min kusin som är 8 år skulle göra det? Nej det går inte, får inte ihop det!
Undra var världen är på väg? detta kommer sluta illa, jag vet att kvinhot har hänt ett antal gånger, men inte med denna ålderklassen...

Efter skolan gick jag till farmor och käkade lite lunch med henne och farfar. så otroligt mysigt!
Hon har jobbat i samma branch som jag pluggar till nu så hon gixade mina naglar, hon har ju allt hemma.
- Hon filade min anaglar med en glasfil
- gjorde nagelbands piling
- tog en nagelbandsremover " för att ta bort det nagelband som inte ska vara på naglarna"
- masserade in nagelbanden med nagelbandsolja
- målade mina naglar med genomskyllningd starkande medel.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2009-09-16 @ 17:07:21

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback