askmolnet

Vädret här i Lindome eller i Mölndal kanske man ska säga har blivit riktigt konstigt? Förra veckan låg jag ute och prässade för att man skulle få någon färg. Då kunde man sola i bikini? för någon dag sen snöade det, haglade och idag ösregnade. vad händer? Det är kallt och ruggit väder. haha, är det askmolnet som jävlas med oss också nu eller, snart kanske det blir svart mjöl här också som det är i Island? :P ne, men det är april och då kan allt hända! Dock saknar jag solen och värmen. <3
På tala om askmolnet. Mamma och pappa ska snart till cypern och alexandra ska till Turkiet? Undra om de kommer iväg. haha, ni får lida med mig de veckorna istället :D
 


Sean Weat! Funderar på om jag ska fixa mig till sängen och lägga mig och kolla på A walk to remember,  Dock borde jag plugga men jag orkar faktist inte. Kan läsa igenom det en gång, sen får det räcka för idag.. Men, det är ju Efterlyst också, och andra avenyn... vad ska jag se? :) hmm?

Nu ska jag inte skriva mer idag, jag skriver mer imon och hoppas att det blir lite om bruds make uperna :D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2010-04-21 @ 19:44:54

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback