härlig dag!

Idag träffade jag Daniel i stan. Det var riktigt roligt, vi får ses oftare! Vi gick runt på stan och käkade på mitt favorit mat ställe som heter Paprika. Dock så är han nog som alla killar. "sallad blir man inte mätt på" Så, han tog en macka istället. Jag köpte äntligen en present till min syster som fyller år snart. Vill gärna säga vad men risken är ju att hon läser min blogg och ser.... typsikt!


 haha, ja denna bilden var ju stor?

Efter stan åkte jag till min lilla knäppis, alltså alexandra! :) Det blev inte så länge men en liten stund iaf tills jag skulle käka. Men nu måste jag sluta, Ska byta om för att träna med Mamma! :) Sen ska jag träffa Alexandra och Viccan. MYS!! <3

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks () 2010-04-07 @ 17:52:39

Kommentarer

Postat av: Albiningebjorg

Great site. Good info

2010-12-27 @ 13:21:13
URL: http://albiningebjorg.blog24h.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback