krasslig!?!?

på något sett känner jag mig lite halv krasslig. Vet inte om det beror på att jag är trött? Eller för att jag sprang igår och blev lite snorig. Kanske inbillar mig?  Men det är ju många som är sjuka nu och jag hinner inte bli sjuk! det gör jag verkligen. Varken tid att missa skolan eller träning. Så jag funderar på om jag ska äta lite klementiner eller en god appelsin och ta en flaska med vatten och lägga mig i sängen. Der är bra att äta c-vitaminer och dricka mycket vatten om man känner sig lite dålig. Ett bra tips! Slå på en film och bara njuta av att det är fredag, låter inte som en dum idé!



IMON!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2010-04-23 @ 22:57:02

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback