kvällsmat

Daniel visade nyss ett klipp från förkväll där Kissie berättar om sitt bloggande och om sina operationer. Om ni inte har sett det så finns klippet här!

När alexandra kom hit pratade vi mest om helgen och hur hennes fest var. hah, synd att man inte kunde komma. Den verkade riktigt rolig! Sen så gjorde vi lite "kvälls mat" rostatbröd + te. de sitter riktigt fint! Det var gött. Nu har hon åkt och det är lite tråkigt, hon glömde de hon skulle ge till mig så jag får komma förbi henne imon och hämta de ist! Nu ska jag hoppa in i duschen och sen lägga mig i sängen och kolla på film eller läsa min svenska bok.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks () 2010-04-26 @ 20:50:57

Kommentarer

Postat av: mm

Haha lät lite skumt "När alexandra kom hit pratade vi mest om helgen och hur hennes fest var" lät som att Kissie kom och hälsade på ;)

2010-04-29 @ 18:02:43


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback