ledig

Dagen började väldigt nyttigt. Fullkornhavregrynsgröt med kanel. Eftersom att jag var ledig la jag mig ute i uterummet med öppnade dörrar och solade, riktigt skönt var det! Sen till lunch blev det kyckling, kokta morrätter, broccolie och sallad. Det smakade riktigt gott. Efter att jag hade ätit min goa lunch la jag mig i uterummet igen och schtekte. Underbart! Älskar när man känner hur solen värmen en. ÅH, längtar så otroligt mycket till sommaren nu!! Sen så blev det dags för att träna. Tog på mig träningskläder,träningsskor och power walkade vid tulebo sjön. Riktigt härligt var det efteråt!

Nu har jag precis bytt om och ska snart dra ner till gymmet och träna igen. Härligt asså! Så här borde det vara varje dag! ledig, träna två pass, sol = UNDERBART!
 

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks () 2010-04-12 @ 18:56:38

Kommentarer

Postat av: Henrik

Hehe mm ska försöka hyra den då:):)

okej, härligt, fan vilket väder du haft idag, hehe:)



jo de r bra här med:)

haft en bra kväll?

2010-04-12 @ 22:33:31
URL: http://hennriksvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback