NY TRAILER!

Nu har det kommit ut en ny trailer på Eclipse filmen som kommer ut om 66 dagar på bio. Detta var den bästra trailen hit tills! Den tredje filmen handlar om Edward och Bella är förenade igen och mer oskiljaktiga än tidigare. De går nu sista terminen på high school och Bella väntar på examensdagen med både förväntan och rädsla, då hon blivit lovad att hennes förvandling till vampyr kan ske efter denna dag. Samtidigt härjar en våldsam seriemördare i Seattle och vampyren Victoria fortsätter sin jakt på Bella. Saker försvinner mystiskt ur Bellas rum medan hon är hos Edwards syster Alice. Allt pekar på att en okänd vampyr har varit inne i hennes rum. Vem kan det ha varit? Någon som låtit Bellas pappa Charlie leva...

Familjen Cullen tror att det är en flock med nyfödda vampyrer som mördar alla människor i Seattle. Har de någonting med Bella att göra? Samma dag som Bella tar examen kommer hon på det! Samtidigt måste Bella välja mellan Jacobs vänskap och Edward - hennes livs kärlek. Ett ovanligt samarbete mellan familjen Cullens och traktens varulvar inleds och en hård kamp om överlevnad mot Victoria och hennes nyfödda vampyrer utspelar sig.

Men Bella har också ett annat val att göra, valet mellan mänskligt liv och evigt liv som vampyr.



Ta en titt på trailen! Jag hatar att jag missar premiären på filmen. Jag är på en underbar solsemester. Men direkt när jag kommer hem ska jag se den!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2010-04-25 @ 15:11:15

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback