träna!

I morse bestämde jag och storsyrran att dra till sportlife och använda våra frikort vi hade. mina träningsbyxor så jag fick lägga de i solen så att de skulle torka. Jag packade med allt jag skulle ha med och när det var en kvart kvar till bussen fick vi skynda oss till Hallonvänge. När vi har kommit 300 meter från huset så märker jag att jag glömde mina träningsbyxor i uterummet. Jahop, då var det bara att springa tillbaka! Men vi hann!

Vi körde ett tag på gymmet, både kondition och styrka sen tog vi en lång baststund. Är man halvfinne måste man besiva att man kan sitta ett tag också;) Det saknades bara lite björkris!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks () 2010-04-04 @ 14:47:58

Kommentarer

Postat av: HEVE DOSKI - BLATTEBRUDEN !!

Hej ! :) Läs gärna mitt senaste inlägg "Rättvisa?" och kommentera gärna vad du tycker! Håller du med eller inte ? Har jag rätt eller fel ? Skulle uppskatta om jag fick svar ! :) Kram



www.HeveDoski.blogg.se

2010-04-04 @ 15:16:12
URL: http://hevedoski.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback