tur på stan

Idag var det ju så otroligt fint väder så det passade perfekt en tur på stan med Emelie Bonander! Riktigt trevligt var det! Mina så kallade "mål" var att köpa present till storasyster som fyller år snart och en foundation. Men, det blev bara en foundation. Make up store bytiken stängde klockan 15.00 och vi kom 15.02..... Men vi knackade på, de var så snälla så de släppte in oss och fick starta kassan som de precis hade stängt av. hihi! De kallar jag snällt! Nu kan jag ha smink igen. Förra veckan och veckan innan de så gick jag nästan utan smink hela veckan, ursh! Dock är det bra för huden men, jag ser så sletet ut! 
Jag och Emelie Köpte en go rån med tre kulor glass, stekte i solen och hade det mys!
Tack för idag gullet! detta får vi göra om!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2010-04-03 @ 23:26:05

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback