de dricker mer än vad de kalrar av.

Jag vet inte om jag kan kalla fredag den 13 för otursdag. Jag fick ingen otur direkt, vilket alla får ganska ofta. Men lägger bara märke till de på gårdagens datum. eller kan inte säga att jag kallar detta otur men vi träffade två killar från mölnlycke vid stora som vi pratade med i ett bra tag, men vi fick aldrig reda på vad de hette? de fick aldrig reda på vad vi hette? haha, likte knas där! man brukar presentera sig eller bara fråga rakt ut vad man heter. Men nej, inte igår!

På hemvägen då?! haha. Äckligt var det! äckligt som tusan! Vi skulle på pendeltåget hem från stan, då det är en som har druckigt liiiiite för mycket än vad personen klarar av. så personen sitter och spyr. vi bestämmer oss att sätta oss längre bort för att slippa lukten. Så när vi har suttit en stund märker vi att det är en till!!!!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2010-08-14 @ 10:58:11

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback