toppen dag!

Hinner egentligen inte blogga! men jag får göra ett snabbt inlägg.

Jag håller på att fixa mig, ska snart åka till göteborg och gå på bio med systrarna. Vi ska se vampyrer suger! Men innan de måste vi äta och maten inte klar än.

Dagen har vart toppen bra! 15 minuter i skolan, kan inte bli bättre? shoohooo!!!!! Träffade Goingarna i klassen, alla har man inte träffat under sommaren. Det suger!  Sen åka vi in till Göteborg, käkade på paprika och tog en sväng till espresso house för att träffa Malin vänner. Men, min kära syssling matilda är i göteborg med ngåra kompisar. så jag tog en sväng till nordstan och träffa henne. underbart!

Nu är maten klar. CIAO!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2010-08-18 @ 17:07:55

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback