Just nu vill jag riva sönder boken och kasta den

Hej bloggen! Har ni haft en bra dag? Jag kan säga att min har väll vart lite upp och ner emellan åt. Det är tur att man har så goa tjejer i klassen som gör att man orkar med skoldagarna <3 ni är bäst! Vi pratade en hel del om stylisten att vi är missnöjda. Vi får se om de börjar lyssna på oss, annars får vi lösa det på ett eller annat sett. Det ska lösas även om de inte lyssnar på oss elever och säger "det är ingen idé att disskutera" Det var synd för de, för vi ger inte upp! Vi ska gå ut och vara nöjda med vår utbildning.

Nu sitter jag och råpluggar inför boksamtalet imon, Dock är det muntligt och jag har skrivit 3 sidor om denna boken? undra hur det kommer sig? hmm? smart sandra!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2010-12-08 @ 17:03:43

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback