Kungsbacka-->Göteborg-->Kungsbacka

Hej alla Tomtenissar!

Idag har jag åkt runt vädligt mycket känner jag! Först var jag på Kungsmässan med Denise. Det blev en hel del påsar för henne med julklappar. Jag fick köpt en. Sen så köpte vi en chailatte, det passade perfekt till denna kylan. Det var en mysig dag på Kungs med henne :). När vi var klara åkte jag in till Göteborg för att handla mer julklappar och träffade fröken Alexandra. Vi käkade en god sallad på paprika, där vi träffade Malin och Sebastian. Trevligt :) Sen fortsatte jag och Alexandra vår shopping innan det var dags för mig att åka tillbaka till Kungsbacka för att köpa en till julklapp. Fram och till baka. Nu är jag hemma efter många timmar.  Jag kommer nog gå träningsverk i vaderna efter så mycket som jag har gått idag. haha!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2010-12-21 @ 20:15:45

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback