Pencilin

Hej på er!

Jag kom lite senare till skolan idag på grund av att jag var hos Vårdcentralen imorse, det gick bra. Jag ska fortsätta med pencilinet. När jag kom till skolan blev det redovisnign om mitt arbete om Växthuseffekten på naturkunskapen. Det gick sådär. Sen i stort sett har vi haft rast och bara materialkunskap där vi skulle göra klart uppgifter som vi hade kvar. jag hade 1 kvar och den gjorde jag klart väldigt snabbt, så fick en ny uppgift. Jag skulle göra så att det blev snö på en sommarbild. Det gick bra! :) När jag slutade kom favorit-killen, Niclas och hämtade mig. :) Han körde hem mig <3 


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2010-12-15 @ 17:51:58

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback