Onsdag

Operationen gick bra för syster igår, trotts att hon får käka lite tabletter och sån skit nu, men det får man ju räkna med.
Nu är jag en mätt och en glad tjej, för det närmar sig helgen. Det är nästan sjukt att jag kan längta så mycket. är sjukt pepp! Så för att vara lite tidig så kan jag erkänna att jag redan har börjat packa lite, i alla fall lägga undan de kläder som jag ska ha på mig så att jag inte använder de innan. För då blir det bara jobbigt!

Idag blir det att rå plugga samhäll och Svenska så att jag kan träna imon! eller dra ner och träna idag. de hade vart bättre! Men vi får se om jag hinner dra ner till gymmet och springa lite eller något annat sånt. Konditionen är de jag föredrar mest i alla fall!

Nej men nu är det dags för mig att sätta på lite goa låtar och dansa till gaderoben och se vad man kan packa ner!
Caioo.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks () 2010-02-24 @ 13:05:43

Kommentarer

Postat av: Hanna

Fin blogg! :)

duktig du är som ska träna!

2010-02-27 @ 23:21:19
URL: http://dearhanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback