The man who can't be moved

Cause if one day you wake up and find that you're missing me
and your heart starts to wonder where on this earth I could be
Thinkin maybe you'll come back here to the place that we'd meet
And you'll see me waiting for you on the corner of the street
So I'm not moving, I'm not moving



Denna veckan har det inte blivit mycket sömn, har gått upp vid 5 i tre dagar och imorse vaknade jag vid 7... Sovmorgon? Nej, skulle inte tro det. Gårdagen var trevlig men jag var väll inte världens piggaste människa för att visa min socialitet.
Jag åkte till stan vid 10 i morse och skulle leta upp praktikplatts och köpte lite fruksot. när jag satt och åt kom det en hemlös gubbe och frågade om han fick smaka, han berättade att någon hade tagit hans plånbok och sånt, det trodde jag inte på. Men han såg riktigt hemsk ut så han fick en brödbit, sen gick jag där ifrån, kände mig inte så bekväm med hans sällskap.
Men åter till praktiken. Jag gick in på Åhléns, tänkte att där måste det finnas en praktikplatts i alla avdelningar där, men tydligen så tar det inte emot praktikanter.typisk! sen frågade jag på kicks, de hade redan fullt. sååå det sket sig. Men för att göra mitt humör lite bättre så köpte jag Beck - i stormens öga. Hoppas att den är bra, jag har inte sett den än.


Lite nya kläder jag har köpt




!



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2010-02-18 @ 15:02:45

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback