en tur på stan.

Idag såg jag Snabba Cash med Carro och André. Riktigt bra måste jag säga och den var väldigt rå, men bra! Början var kanske lite seg, men sen kom den igång. Ni som inte ha sett den, ni måste se den!
Innan bion och efter bion blev det en liten rundtur på stan, som vanligt är det alltid lika mysigt. Jag köpte en svart tröja med en guldig påvfågel på. Riktigt fin, nöjd med mitt köp! Sen så köpte jag två filmer, baksmällan och Flickan som lekte med elden. Så om det blir en hemma kväll så ska jag nog ta och se på de.
De delade ut lite gratis träningar i stan idag. fick gratisträning på Life och Sportlife. Så får nog ta och tralla dit någon dag nu i veckan!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2010-01-30 @ 19:12:28

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback