fredag

Nice legs, Daisy Dukes,
Makes a man go,
That's the way they all come through like,
Low-cut, see-through shirts that make ya,
That's the way she come through like.



Första veckan efter jullovet har nu gått, och om man ska sammanfatta skolveckan med en kommenterar så kan jag säga direkt att den har vart fruktansvärt tråkig. Okej, självklart är det kul att träffa alla igen eftersom att jag inte träffade sötnosarna så mycket på lovet så var det underbart att träffa alla igen!  
Men orken att plugga på lektionerna eller efter skoltid är inte direkt så lockande för min del..

igår och idag på stylistlektionerna så skulle vi sätta på lösögonfransar och klippa de så att de blev extra fint till ögonen. Men det gick inte så jätte bra för min del, alla de små lösögonfransarna vek sig eller blev fel form på, sen så var jag inte den piggaste igår. Idag sminkade Emelie mig, jag hade hoppats på att jag skulle få sminka henne också. Men klart, hon fick ta den tiden hon behövde, de fick ju jag igår trotts att de gick som de gick för min del:)

Snart ska jag dra till mölndal och träffa Sandra L, Emelie, Sofia och förhoppningsvis ska Malin också med! - Superduperkväll, here i come! 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2010-01-15 @ 19:31:52

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback