Göteborg

Dagens planer är att dra in till Göteborg med Alexandra och köpa lite träningskläder. Känner att man behöver även fylla på den delen av gaderoben inte bara de vanliga kläderna. Så idag ska jag köpa lite sådant. Sen så måste jag ta en sväng förbi Make up store. eftersom att klantiga jag råkade förstöra två mascara borstar när jag slängde handdukeni tvätten när jag sminkade mig inför nyår. Men sånt händer, tyvärr! Sen så hade jag tänk att köpa lite produkter till mitt slitna hår. Få lite tips åså från de i affärerna. Egentligen så sliter jag inte så mycket på håret? Jag plattar det vädligt sällan och jag vofflar det också sällan? så vad kan de beror på att jag jämt får så slitet? Nåväl, jag får väll köpa lite inpackning och sådana produkter!:)
Nu ska jag fortsätta med att sminka mig, puss

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2010-01-04 @ 12:06:05

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback