ta igen!

Det är ännu en vecka och veckans planer blir att framför allt plugga till Svenskan som vi har imon och måste göra klart alla samhälls frågor som inte går speciellt bra i min grupp. Men, det kommer även bli en härlig vecka, hoppas jag. Jag ska se på Snabba Casch i helgen med Caroline och André. Men, mammas kusin och hennes mormor från finland kommer på besök på fresdag och de ska sova här. Min finska är iiinte så jätte bra om man säger så. Men får hoppas att de kan lite svenska, annars får jag ta fram mina engelska kunskaper som inte är så himlans bra! Men vi får väll hoppas på att det löser sig.
Sen om nu min patetiska förkylning försvinner någon gång så ska jag träna varjen dag på gymmet. Måste ta igen de jag har missat nu sen onsdag!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2010-01-26 @ 11:25:03

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback