Take me out

Åh, idag hade jag hoppats så mycket på att jag skulle få träna, men pappa tyckte verkligen inte att jag skulle träna eftersom att jag fortfarande är lite förkyld. han tyckte att jag skulle avvakta tilll imon i alla fall. Men, jag vill träna nu! jag har inte tränat på en vecka och det känns inte så himla bra just nu. 
Folk måste tro att jag är störd eller något som är så fixerad med träningen, men det blir mer och mer för varje vecka och det är inget jag kan göra åt, jag är sån eller jag har blivit sån. Även om det inte syns att jag tränar så mycket så känns det alltid bättre efter, jag blir alltid gladare efter.
Jag trivs inte i min.... kropp. Take me out from my body


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2010-01-27 @ 18:52:21

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback