fantastisk film

Måste berätta om gårdagen. den var fantastik! Filmen var underbart bra, Eclipse var liksom, svårt att förkalra men den var bättre än Twilight och New Moon. Myckte bättre måste jag nästan säga. Det hända saker hela tiden, den var rolig och samtidigt var den pinsamt. haha, älskar den redan och ska se den igen! det är ett måste. Funderar på i helgen! Om det finns biljetter. Det var roligt att de hade en tävlig innan filmen visades igår. Dock vann jag inget, för jag vågade inte svara inför alla hundra människor som satt i samma biosal som jag. 1:an är ju störst. undra hur många människor den ryms?

Det stor inte så bra kretik i GP, men de har värkligen sämst smak på filmen. Den var toppen bra!
Fansen till Twiligt-saga värkar hålle med mig. höhö!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2010-07-01 @ 18:24:23

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback