inför resan

idag har jag inte hunnit blogga. har fixat inför resan lite, hinner inte allt imon liksom :)

Jag och mamma åkte in till mölndal för att göra en synundersökning till körkortet. sen åkte vi vidare till Göteborg för att fixa min jet set klocka, skulle fixa armbandet på den, den var lite för lite! Sen så köpte jag en film, en ny bikiniöverdel eftersom att min zebra gick sönder. wiho!

Efter att vi har vart i stan, mötte vi pappa och lillsyrran utanför IKEA, vi hälsade på min syster som jobbar där. Vi tog en bit mat. Det var smarrens!
puss

passa på att köpa Snabba Cash nu, endast 99:- på onoff och elgiganten!

100:- stadium

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks () 2010-07-21 @ 19:24:39

Kommentarer

Postat av: Anonym

Snabba cash är så bra :D

2010-07-21 @ 20:40:02

Postat av: tjohej vad det går mellan pattar & lår!

sv: hehe men fynd är alltid kul : )

2010-07-21 @ 22:51:09
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Postat av: Josephine

sv: jaha okej :P vad kommer du få göra på det gymmet ? :)

2010-07-22 @ 09:34:35
URL: http://stjupid.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback