ny DATA

jahop, då fungerar inte min dator! inte som jag vill i alla fall. Den stannar hela tiden, det kanske är ett tecken på att jag behöver en ny! jag får en go lön nu. men vill inte lägga den på en dator? ska handla lite sommarkläder inför kroatien sen så vill man ju köpa något där. plus!!! jag ska spara halva lönen till resan med några goingar! sååå..  hur gör man? dator behöver man ? (A) men, jag kommer inte få en av mina föräldrar. då måste mina andra systrar också få!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks () 2010-07-05 @ 18:39:22

Kommentarer

Postat av: Eldarviktoria

I like this site. Keep it up!

2012-08-02 @ 11:38:17
URL: http://eldarviktoria.blogbrief.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback