Sommarplåga!

Fanta och Rosé låten fastnar verkligen i hjärnan!!! Ett,två,tre, fanta och rosé. tralalalal. Satt och små sjöng på den flera gånger idag. och jag tycker inte att den är så speciellt bra? Det är en konstig låt som kommer bli en sommarplåga. Bara den inte kommer på radio sen... Måste säga en sak till innan jag stänger av datron för att krypa ner i sängen. Ska upp tidigt imon. Men, jag har fruktansvärt ont i mina hälsener. Skulle inte sprungit på bandet idag, skulle tagit det lungt. Men nej, är man enveten och tro att värken i mina fötter kommer gå bort direkt så får jag lida med detta. Tycker synd om mig sjäkv :D


här kommer lite bilder jag tog nyss.




Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2010-07-01 @ 20:47:01

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback