grillkväll! <3

kvällen hos sofia blev riktigt mysig. Vi grillade kyckligspett, kött till det hade vi bröd, pommes, croketer, sallad, olika såser. Till efterrätt blev det jordgubbar och chips. Allt smakade perfekt! Det enda som var lite jobbigt var att jag frös så otroligt mycket. Det blev riktigt kallt när solen gick ner, och den gick ner ganska så snabbt!. Men kyla hindrade inte den goa kvällen. Men jag åkte hem tidigare än vad jag egentligen skulle. Har vart seg hela dagen. Blev inte mkt sömn i natt och det känner man verkligen av.


Det blev några påsar med mat.


Jag säger bara en sak, jag och Sandra är g
rymma på att grilla. Dock tycker jag att jag också borde få ha ett sånt förklädde som hon har.
"mäste kocken"

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2010-06-05 @ 23:39:35

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback