Jerry Springer

idag vaknade jag runt halv 9. Jag käkade frukost med carro innan hon drog till Jobbet. Lite avensjuk att hon har jobb. jag vill också ha! Dock, ska jag jobba på måndag. Det känns underbart! Hoppas att det blir fler dagar än bara en! Till frukosten kollade vi på Jerry Springer. haha älskar de programmet. alla är så konstiga. Sen när jerry var slut pluggade jag matte från klockan 10 till halv 12. Sen så kände jag att jag var tvungen att gå ut och gå lite, Kändes nästa som att man var tvungen att tömma hjärnan på tal och siffror. Gick inte speciellt långt, gick kanske en kvart eller något sånt. När jag kom tillbaka käkade jag lite och sen var det dags att plugga igen. Så totalt har jag nog pluggat i 4 timmar idag. Dagen är inte slut än, så jag ska plugga mer snart igen. behöver bara samla mig lite! :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2010-06-08 @ 14:58:39

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback