Klass träffen hos Albin!

Okej, måste lägga ett inlägg till. Kände att jag ligger lite efter här med att lägga upp bilderna från igår. Pernilla "pörny" Hade lagt upp tjusiga bilder på facebook.*host* Hon hade en bild på mig när jag käkar korv. ingen vacker syn. haha, så nu är det inte bara jag som blir fotad med mat i munnen:D Bilden på mig som pernilla tog ser ni lite längre ner i inlägget

Du är söt ändå! 
 
min sida är liiite mer taggad än vad den andra är

Alicia och Louise L

Magda, Alicia och Marie.





haha, ah ni ser ju själva! (jag bjude på den)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks () 2010-06-12 @ 21:53:56

Kommentarer

Postat av: Magdalena

Upp med dom på facebook!! ;)

2010-06-12 @ 22:15:04

Postat av: Anonym

Lägger upp de nu:)

2010-06-12 @ 22:44:47
URL: http://sandrowh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback