Lampan exlopderade!

sista söndagen innan det blir sommarlov. Blir bara lycklig när jag hör ordet sommar. Det är äntligen sommar i Göteborg! Hoppas att vädret håller ett tag till! Men denna underbara dagen vaknade jag strax efter 9. nästa rekord för att vara mig. Det är nog de längsta jag har sovit på år och dar! men i alla fall, idag vaknade jag av att alla är högljuda här hemma. Det visade sig att en lampa hos oss hade exploderat. heh? Då undrar man ju hur? Pappa berättade att det kan hända med de lampor vi har. Känns ju gött att man har fyra sånna över sängen....


Är riktigt sugen på en stor skål med Jordgubbar. Ska man köpa med sig de hem imon kanske?

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2010-06-06 @ 19:31:06

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback