MIN FAVORIT FILM!

Nu har jag och Matilda kommit hem från Göteborg. Vi har vart på Bio, bergakungen och kollat på Dear John. Det var nog en av de bästa filmerna jag har sett! Helt underbar var den. Och John (Channing Tatum) är ju bara för snygg!  håller ni inte med mig? han är min! näh, men man får väll drömma lite?



Åter till filmen. Den var som sagt underbar! jag ska verkligen köpa den när den kommer ut.  den var både sorglig, rolig och ah, allt var perfekt! ni som inte har sett den, jag tipsar er om den direkt! Utan tvekan. köp den! den är värd pengarna! punk slut
hejdå!


Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks () 2010-06-20 @ 21:13:40

Kommentarer

Postat av: Jenny

Jag trodde att vi skulle se den tillsammans? :(

2010-06-20 @ 22:31:03


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback