nu ropar min säng!

känns som att jag ska somna när som helst! Klockan är bara tjugo i 9... hur dåligt sover inte jag om nätterna? jag brukar vakna om nätter, samma tid! lite läskigt faktist, lite skärckfilm känsla allt! De är alltid runt 3 tiden. Härromdagen kollade jag på reprisen på Efterlyst klockan 3. Det är bra att det finns bra program i alla fall!  Men nu ska jag borsta mina tänder, tvätta bort mascaran och sen ska jag hoppa ner i sängen. Då menar jag verkligen HOPPA! sen så ska jag gosa med kuddarna och mitt goa täcka hela natten. Dock blir det nog inte så länge eftersom att jag kommer somna direkt när jag lägger huvudet på kudden.
men, hörreni? CIAOO! 

 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2010-06-09 @ 20:46:40

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback