Twilight movie night!

Det var meningen att jag och syrran skulle på smygpremiären den 29 juni på Eclipse. Det är Twilight maraton, då visas Twilight, New Moon och eclipse. Allt började klockan 6 och slutade runt 2. man fick även en popcorn och läsk på köpet. Det gick på 275 tror jag. Inte så mycket för att se tre filmer på en kväll. Men, det blev ingen Twilight maraton för min del.. Skulle hämtat biljetterna idag isf. Men syrran kunde inte. Hon har körkortet. Men. det gör inget! jag får gå på premiären istället! :)






Här kommer en ny TV-spot, den handlar mest om den nyfödda varmpyren Riley. 

 

En ytterligare TV spot om de nyfödda
 

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks () 2010-06-03 @ 22:12:35

Kommentarer

Postat av: Jenny näslund

men ni är väl inte hemma då?!

2010-06-05 @ 23:42:24


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback