Delirious

Idag slutade jag vid 11, det är skönt att sluta så tidigt! Jag åkte direkt till UM efter skolan för att skaffa nytt recept och så bokade jag tid åt Alexandra. När jag var klar så hämtade farmor och farfar mig så åkte till till sportlife och körde ett odentligt tränings pass. nu känns det skönt! dock är jag lite trött!


Vistoso Bosses - Delirious ft. Soulja Boy Tell`em., Jag vet inte hur gammal denna låten är men jag har säkert lyssnat sönder på den i ett halv år om inte mer. Men jag gillar refrängen fortfarande lika mycket. Det känns på något sett lite weird! Måste erkänna att jag lyssnade på låten hela vägen till skolan. Då menar jag hela!



Nu ska jag duscha och sen blir det Efterlyst!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2010-03-17 @ 19:54:14

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback