Fantasi make up

Nu ska vi börja med fatasi make up, inte min starkaste sida med fantasi direkt. Eftersom att jag kan ha svårt för att komma på något att sminka. men detta kan nog bli rätt roligt! Vi har ett tema som vi ska utgå från, de är den nya filmen Alice i underlandet. Vi behövde inte utgå från de två bilder vi fick idag, men jag tror nästan allt att jag ska göra det. Dock ändra lite färger åså!

Det ska bli roligt att vaxa över ögonbrynen och måla ega högre upp, precis som på bilden. Men, för att vaxa bort ögonbrynen kan man använda lim som är vattenlöst, hård handtvål, latex och vax. De ska bli litr roligt måste jag erkänna!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2010-03-04 @ 17:46:25

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback