klumpig är bara namnet!

Måste bara berätta om min lilla klumpiga sida som visades för mina grannar igår.  Jag hade rätt brottom ut igår, skulle med tåget och innan det skulle jag förbi alexandra. skulle precis ringa henne när jag gick ut. När jag kom utanför dörren, gick jag fort ner för trappan och när jag kom utanför våran altan så "pladask" så ligger jag på knät på marken med telefonen i handen och ena handen i marken. Slog i rejält i knät, jag sprang in. Pappa fick plåstra om mitt knä sen så fick jag gå försiktigt till alexandra. SJälvklart märkte jag att mina leggins blev hål i! snygg, mitt på knät! riktigt fint, snygg jobbat sandra! KLANTSKALLE!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2010-03-13 @ 10:24:07

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback