Lördags

Vi vaknade runt 9 tiden på morgen, det var faktist rätt skönt att sova med någon som vaknar lika tidigt som mig själv så slipper man ligga upp själv och kolla upp i taket!
Vi började dagen med att göra oss iordning och käka goa frallor till frukost, sen drog vi ner till stan och gick på en lite shopping runda. Jag köpte filmen UPP - hur rolig som helst! sen så köpte jag en produkt som är till för när man plattar och vofflar håret. Sen så kände jag eftersom att jag läser Twilight på engelska kan jag lika väl köpa new moon på engelska med, det var ändå Rea på den så, why not? Sist men inte minst så köpte jag ett linne med.



Matilda hade bokat en tid till henne och mig att fixa akryl till våra naglar. först så tänkte jag inte göra det, men när jag såg andras resultat så kunde jag inte motstå. Så det slutade med att jag gjorde det! Det tog cirka 2 timmar att fixa våra naglar. lite sjukt ändå? Efter att vi hade fått våra fina naglar fortsatte vi på stan och kollade lite sen käkade vi på sallasbaren.


På kvällen kom Madde till Matilda då vi började förfesta, eller förfesta å förfesta vi tog lite dricka innan vi bärde oss iväg till festen. Hur go fest som helst, TB som fyllde 21 år bjöd oss på dricka och allt. Man fick ta hur mycket man ville. Man undrar ju samtidigt hur mycket pengar han har lagt på allt?
Det blir lite sinstar, det var roligare än väntat! Måste säga att det var en otrolig rolig fest med trevliga människor så tack alla!




Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks () 2010-03-01 @ 15:19:00

Kommentarer

Postat av: Matilda

Det var fint det du hade skrivit. RIktigt skoj hade vi verkligen! och en kanon fest. Älskar dig

2010-03-01 @ 16:46:58

Postat av: Madde

En kanonfest, verkligen! :) <3

2010-03-07 @ 20:04:36


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback