Nagel.com

Idag var vi på studiebesök på Nagel.com, de ligger i hissingen. Det var otroligt segt att åka från kungsbacka till hissingen. Jag tycker att det är jobbigt att åka med bil. Men buss, ursh! Nästan så att man blev åksjuk.. host!
Vi fick sällskap av spaniorerna som är på våran skola nu. På Nagel.com så fick vi en liten present! Alltid lika roligt med presenter. Vi fick nagelbandsolja, två stycken hud och body lotion. Sen så fick vi även en kräm till fötterna. Får ta och testa allt senare!



Imon ska vi till två dagis och sminka små barn! Vi får se hur det kommer gå, hoppas att det sitter någolunda still så att det inte blir allt för kladdigt! hehe, vi ska sminka barnsmink. Så jag ska göra en till en hund. Vi får hoppas att det går bra, men det kommer bli otorligt kul! jag ska ta med mig kameran så hoppas på att man kan ta ett kort.

Sen till kvällen ska jag och tjejerna på tjejmiddag hos Nanna som fyller år imon! Tiden går fort och alla bara fyller år hela tiden! Så Imon blir det presenter, tacos och så hoppas jag på en smarrig tårta! :)
Kvällen kommer bli grym! det känner jag på mig!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2010-03-18 @ 19:10:07

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback