ny vecka!

måndag, det innebär en ny vecka med nya planer och nya mål. Jag har satt på några mål eller mål å mål, menar väll mer grejer som ska utföras under denna veckan och hoppas verkligen att jag ta tag i sakerna och inte bara säger att jag ska göra det. utan att jag måste få något gjort! Det börjar bli lite mkt i skolan nu så det är bäst att man smiskar sig själv så att man sätter fart snart!

Idag har det vart en go skoldag, haft två lektioner och det var Matte och Samhäll sen gick jag ut på en långprommenad med min söta lilla farmor. sen hämtade mamma mig hos farmor så blev det att laga mat.
Nu har jag pluggat lite och ska snart byta om för att träna nere på gymmet. Härligt härligt! men det är mindre härligt att gymkortet går ut om en vecka.. Men då får det bli att träna lite på sportlife, har några gratisträngar där och när snön är helt borta om den nu försvinner så ska jag ut och springa!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2010-03-08 @ 18:39:38

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback