slow life

Det hände något sjukt äckligt när jag skulle gå hem från Alexandra nu på kvällen! När vi skulle gå ut med hennes hundar så hör vi massa ljud! Vi hör att det bankar och vi hör röster. Det lät som att någon skrek och blev slagen. Typ som att man bankade personen in i väggen! Det var sjukt äckligt! Vi smög förbi för att kolla om vi kunde se vad som hände genom fönstret! Men vi gick där ifrån sen, så hörde vi ljudet igen!

När jag ändå skriver kan jag berätta vad jag har gjort ikväll! jag tillbringa kvällen hos Alexandra. Jag mötte henne vid ica då hon hade handlat massa gott! Så vi bänkade oss i soffan och kollade på Män som hatar kvinnor del 2 på TV. Det är roligt när man får se scener som inte har visats innan!



Grizzly Bear – Slow Life

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks () 2010-03-28 @ 00:06:13

Kommentarer

Postat av: Linnéa

Så himla obehagligt med massa ljud, jag hade nog ringt polisen. Det händer så mycket otroliga saker som man inte tror skall hända

2010-03-28 @ 17:57:49
URL: http://notsoskinnylea.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback